3 verschillende manieren om je supportvraag in te sturen

Stel je bent aan het werk in DizzyData en je loopt ergens tegenaan of je hebt een vraag over een bepaalde optie. Je hebt daarvoor de supportpagina’s al geraadpleegd, maar je hebt daarin geen antwoord op je vraag gevonden, dan kan je een ticket insturen naar support. In dit blog leggen we uit op welke verschillende manieren je je ticket kunt insturen en wat belangrijk is om te vermelden in je ticket.

1. Ticket insturen via E-mail

Eén van de snelle opties om een ticket in te sturen is een e-mail sturen. Dat kan naar support@dizzydata.nl. Vermeld altijd zoveel mogelijk informatie in je e-mail, zoals om welke omgeving of administratie het gaat, een duidelijke beschrijving van je vraag of probleem en voeg als het kan ook een screenshot toe om het te verduidelijken. Dit geldt overigens voor alle manieren waarop je een ticket instuurt.  

2. Ticket insturen via het ondersteuningsportaal

Mocht je een inlog hebben voor het ondersteuningsportaal, dan kun je vanuit daar ook een ticket insturen. Het ondersteuningsportaal is dé plek waar al onze supportpagina’s staan met uitleg van de software en eventuele meldingen die je kunt hebben. Het ondersteuningsportaal is toegankelijk voor iedereen, je hebt er dus geen inlog voor nodig om de supportpagina’s te bekijken. In het ondersteuningsportaal vind je daarnaast ook de status van je ingestuurde tickets terug. Heb je nog geen inlog voor het ondersteuningsportaal? Stuur dan even een e-mail naar support@dizzydata.nl, vermeld in je e-mail dat je graag een inlog wilt voor het ondersteuningsportaal en we sturen je een activeringsmail toe.

Om een ticket via het ondersteuningsportaal aan te maken ga je naar https://support.dizzydata.nl/nl/support/home. Je kunt de link naar het ondersteuningsportaal ook vinden in DizzyData zelf, de link ernaar toe staat rechts bovenin onder het knopje ‘Helpdesk/support’. Eenmaal op het ondersteuningsportaal kun je bovenin de balk kiezen voor ‘Tickets’. Hier vind je onder de zoekbalk een knop ‘Nieuw ondersteuningsticket’. Hierin kun je het onderwerp, de naam van de omgeving of administratie waarop het betrekking heeft en de beschrijving van je vraag of probleem invullen. Klik op onderstaande afbeelding om te zien hoe je een ticket indient via het ondersteuningsportaal.

3. Ticket insturen via de feedbackwidget

Als laatste hebben we ook in DizzyData zelf de optie om een vraag te stellen. Dit is de meest eenvoudige manier om je ticket in te sturen! Je vindt aan de linkerkant in het midden een rode knop met de tekst ‘Stel uw vraag’. Zodra je daarop klikt, opent een pop-up-venster waarin je het onderwerp kunt aangeven en kunt omschrijven wat je vraag of probleem is. Als laatste heb je een vakje waarin je kwijt kunt om welke omgeving of administratie het gaat. Je hebt ook de mogelijkheid om eventueel een bijlage toe te voegen. In deze feedbackwidget heb je daarnaast ook de mogelijkheid om te zoeken in de supportpagina’s. Typ hier een zoekwoord en de widget toont alle resultaten voor dat desbetreffende zoekwoord. Als je op een link klikt, dan opent de supportpagina in een nieuw tabblad. De feedbackwidget maakt het ook mogelijk om snel een afbeelding van je scherm te maken (een screenshot). Druk daarvoor op het fotocamera-icoontje en de screenshot wordt vanzelf toegevoegd aan het ticket. Klik op onderstaande afbeelding om te zien hoe je tickets via de widget instuurt. 

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *