Overstappen naar DizzyData: In één maand sneller verwerken

Administratiekantoor A.A.C. heeft de overstap naar DizzyData gemaakt. Het platform herkent facturen beter dan hun vorige softwarepakket. Daarom is DizzyData meer geschikt als partner voor het realiseren van hun toekomstvisie: Automatiseren wat er te automatiseren valt om:

  • 1. klanten te voorzien van actueel en cijfermatig inzicht en
  • 2. klanten te adviseren en te coachen.
  • Marnix van der Prijt runt het kantoor samen met zijn vader Dick van der Prijt. We gingen met hem in gesprek over de overstap naar DizzyData, die soepel is verlopen. “Door de persoonlijke begeleiding werkte we al snel naar tevredenheid met DizzyData. Na één maand verwerkten we al 40 administraties via het platform. Daarmee verloopt het verwerkingsproces nu al een stuk sneller”, aldus Marnix.

    “Met dank aan de begeleiding vanuit support en een duidelijke supportpagina heeft de inrichting ons (effectief) maar twee weken geduurd.”

    In twee weken het platform ingericht

    “We zijn gestart met een testperiode. Daarin hebben mijn collega Bart en ikzelf voor 5 klanten een heel boekjaar verwerkt. De herkenning was goed en het verwerken ging snel. Daarop hebben we besloten nog 35 administraties naar DizzyData te verhuizen. We hebben eerst voor iedere klant een administratie aangemaakt in DizzyData. Vervolgens hebben we deze gekoppeld aan onze boekhoudsoftware. Met dank aan de begeleiding vanuit support en een duidelijke supportpagina heeft de inrichting ons (effectief) maar twee weken geduurd.”

    Persoonlijke aanpak voor medewerkers

    “Ik en mijn collega hebben ons de software eerst eigen gemaakt. Voordat je de software binnen de hele organisatie introduceert is het belangrijk dat je zelf voldoende kennis hebt en enthousiast bent. Kortom, na de technische implementatie zijn ook de medewerkers gestart. Met hulp van DizzyData hebben we ervoor gezorgd dat onze medewerkers snel up-and-running waren. Door de inzet van trainingen, on-the-job coaching en nauw contact met de Customer Succes afdeling. Ten eerste werd er met de Customer Succes manager een duidelijk plan van aanpak voor de organisatie opgesteld. Daarna volgde het team een training waarin de werkwijze werd uitgelegd en zij verschillende tips & tricks kregen. Tot slot heeft elke medewerker een individuele training gehad. Deze persoonlijke aanpak heeft ervoor gezorgd dat onze medewerkers de nieuwe werkwijze snel omarmde.”

    “Onze medewerkers waren snel up-and-running door de inzetvan trainingen, on-the-job coaching en nauw contact met de Customer Succes afdeling.”

    Klanten snel overtuigd

    “Onze klanten zijn een belangrijk onderdeel in het verwerkingsproces. Als het aanleveren van documenten snel en efficiënt gebeurt, dan kunnen wij de boekhouding snel verwerken en adviseren op basis van actuele cijfers. Kortom, het meenemen van onze klanten is belangrijk voor een succesvolle implementatie. We hebben iedere klant per telefoon op de hoogte gebracht van de verandering. Daarbij lag de nadruk op de voordelen:

  • minder tijd kwijt aan het verzamelen van documenten;
  • snellere verwerking;
  • extra adviesmomenten.
  • Vervolgens hebben we de inloggegevens en hun unieke mailadres voor het aanleveren van documenten met hen gedeeld. Onze klanten vonden het portaal
    gebruiksvriendelijk en ervaarde al snel het voordeel van de snelle verwerking. Hierdoor waren zij snel overtuigd.”

    Meer weten over starten met- of overstappen naar DizzyData? Neem contact met ons op!

    Contact