Klantverhalen

Spotlight case: Spoelstra Accountancy
Van een service based kantoor naar een value based kantoor!
Spoelstra Accountancy Services B.V. was een traditioneel serviced based kantoor. Echter, merkte Marcel op dat de standaard dienstverlening geen toegevoegde waarde meer had en een commodity good werd. Zijn service based kantoor is nu een value based kantoor. Deze nieuwe manier van werken zorgt voor een flinke omzetstijging en veel plezier in het werk.
Bekijk case
Spotlight case: Simonse en Geus
De ICT-straat van Simonse en Geus Accountants & Adviseurs
Simonse en Geus telt 16 medewerkers. Hun dienstverlening bestaat uit: de financiële administratie, fiscale aangiften, jaarrekeningen, de personeels- en loonadministratie en advies. Met hun ICT-straat beschikken zij over de meest moderne tools, waardoor ruim 500 ondernemers worden ontzorgd en voorzien van realtime inzicht in hun financiële situatie.
Bekijk caseMeer cases

De ICT-straat van UWBS Financial Services
UWBS
De ICT-straat van Alblas Van Meurs Belastingadviseurs
Alblas van Meurs
De ICT-straat van Ovendo – Financieel maatwerk
Ovendo
Het allerbelangrijkste is dat je streeft naar tevreden klanten
Finovion
De ICT-straat van Administratiekantoor Donker
Kantoor Donker
Efficiënte backoffice als voorwaarde voor verbreden dienstverlening
WEA Zuid-West
Excelleren met de backoffice als fundament
VRB
Durf te investeren in marketing en sales
Kibo Accountants
Vooruit kijken is het mooiste wat er is
Baker Tilly
Van jaarrekening naar toekomstgericht advies
De Coop & Haegen
50% tijdsbesparing met DizzyData
van Driel Finance
Klantbehoeften als drijfveer voor verandering
Meester & Kuijper