Technical Support
Technical Support (16u – 24u)
DizzyData is een succesvol en innovatief software bedrijf. We behoren tot één van de snelstgroeiende SaaS bedrijven van Nederland. Ben jij positief ingesteld, heb je affiniteit met IT en/of automatisering en zet je het succes van de klant altijd voorop? Dan is de functie van technical support professional voor jou!
Jouw rol als Technical Support
Als Technical Support bent je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Zij hebben vragen over de functionaliteit en werking van de software.
Via tickets en telefoon bied je een oplossing op maat voor vragen over onze software. Daarnaast geef je ook software trainingen en op deze manier zorg je voor een succesvolle kick-off van onze customer journey.
Het testen van nieuwe features, indienen van bug reports en meedenken over verbeteringen hoort ook bij je rol. Je bent intern de stem van de klant. Je geeft feedback door aan het development team, zodat zij aan de slag kunnen om DizzyData nog beter te maken.
Ja, je hebt gelijk, klantenservice is het kloppende hart van DizzyData!
Jouw profiel
- Je volgt (of volgde) een opleiding op HBO of WO niveau in een technische richting (Informatica, bedrijfskundige informatica, informatiekunde, etc) of je hebt sterke affiniteit met de technologie achter complexe webapplicaties en zoekt een bijbaan op jouw niveau;
- Je communiceert vloeiend en foutloos in het Nederlands, in woord en geschrift;
- Je vindt het leuk als werk niet al te vastomlijnd is en voldoende ruimte biedt om zelfstandig te ontdekken en te onderzoeken;
- Vragen komen binnen per telefoon, per chat of e-mail. Het is dus belangrijk dat je communicatief sterk bent, zowel schriftelijk als mondeling.
What’s in it for me?
Wanneer je start bij DizzyData krijg je:
- Volop de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen;
- Een uitdagende plek in een innovatieve en snelgroeiende organisatie;
- Marktconform salaris en mooie secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Een plek binnen een jong en enthousiast supportteam;
Naarmate jouw software kennis groeit, krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan allerlei projecten binnen DizzyData, afhankelijk van talent en passie.
Overige functie informatie
- Functiecategorie: Support;
- Standplaats: Rotterdam;
- Opleidingsniveau: HBO/WO;
- Dienstverband: Bepaalde tijd met kans op vast contract;
- Uren: 16 – 24 uur per week.
Over DizzyData
DizzyData richt zich op accountants- en administratiekantoren, MKB bedrijven en softwarebedrijven. De online software wordt ingezet voor geautomatiseerde factuurverwerking, factuurautorisatie, e-facturatie en is realtime gekoppeld aan diverse boekhoudpakketten. Softwareleveranciers kunnen in whitelabel het API platform integreren in de eigen software producten en krijgen zo de beschikking over geavanceerde zelflerende factuurherkenning.
Bewezen succes
DizzyData heeft al diverse nominaties in de wacht gesleept met de innovatieve software, zoals voor de FD Gazellen Awards en Fintech 50. DizzyData wordt o.a. gebruikt door top 30 accountantskantoren, bedrijven als McDonald’s, Blendle, De Universiteit van Nederland, diverse gemeentes, woningcorporaties en dienstverleners in de zorg.
Herken jij jezelf in de vacature en zoek je naar een baan met veel uitdaging in hartje Rotterdam? Pas je ook nog eens in een jong en ambitieus team, waarin hard gewerkt wordt, maar waar ook plaats is voor ontspanning en een borrel op zijn tijd? Dan is deze functie misschien iets voor jou! Stuur jouw CV en korte en pakkende motivatie naar career@dizzydata.nl. Wil je eerst wat meer informatie? Bel of whatsapp dan met Anita Monteiro +316 21 13 09 44 ..